27-03-2012

Kleine kindjes...

worden groot! Het is een cliché dat weeral waar is (anders was het geen cliché).
De zoon (zeg maar zoontje) ging vandaag voor de laatste keer naar de crèche! En dat doet raar! Je zet hem 's morgens met een 'ander' gevoel af en gaat hem 's avonds met hetzelfde gevoel weer ophalen. Het kind merkt niets wat het 'ander' gevoel nog wat versterkt. Maar ach, we zijn er weer voorbij, voorbij dat punt... Nu nog lekker twee (en een halve) weekjes mama-tanken en dan komt de volgende fase er weeral aan. Dan gaat die kleine vent naar school. We zien dan wel weer!!!
Maar zie toch hoe een schattig manneke!!!


Ps. als jullie ik-weet-niet-hoe-een-sjieke-traktaties-als-afscheid hadden verwacht... Ik had geen tijd!!!

6 opmerkingen:

Alfonsiene zei

Die traktaties heb ik in de tijd met de dochter ook achterwege gelaten ze, ik gaf gewoon een bongobon ;) In februari zal het de zoon zijn beurt zijn. Al is het nog veraf, het begint toch al door te dringen...

Katja (@Yane) zei

Spannend allemaal!

JoChapeau zei

Veel succes straks op school ! Dat wordt vast weer een leuke nieuwe tijd ...

Sjaantje zei

Spannend!!

Hilde zei

Hier ook eentje die na de paasvakantie mag starten. De laatste hier, dus 't zal stil worden hierthuis...

Naja zei

Spannend! Helemaal geen kleine 'baby's' meer. Ik moet er niet aan denken, maar ik heb dan ook nog HEEL veel tijd. Geniet van het mama-tanken ;-)