18-02-2012

En we geven hem door...

De award dus.

"Liebster" is een Duits woord wat zoiets betekend als liefste, favoriete, beste, en de Liebster Award is een soort van ketting brief onder bloggers dat het doel heeft om uitzonderlijke en groeiende blogs onder de aandacht te brengen. Er is geen evaluatie comité of een formeel award proces voor de Liebster, maar het is zelfs leuker - het is erkenning dat een ander je harde werken heeft gezien en waardeert.
De award wordt gegeven aan blogs met minder dan 200 volgers. Wanneer je zo'n award wint, geef je hem door aan 5  andere blogs en hoop je dat zij dat ook doen.
En de 5 blogs aan wie ik hem graag wil doorgeven zijn... (tromgeroffel)
* Bosliefje, omdat ze een heel leuk blogje heeft (en stiekem omdat ik bij haar een leuke bloemenslinger won)
* Ballétoile, omdat ik er veel inspiratie vind.
* Le jardin de Juliette, omdat ze zo een schattig zoontje heeft (en ook een hele leuke blog natuurlijk)
* Zillie, omdat tulpen allebei onze lievelingsbloemen zijn!
* Colette & Cezar, omdat ze heel mooie dingen maakt, helemaal naar mijn goesting!
Voila, dames, geef hem door zou ik zeggen!

1 opmerking:

Colette & Cezar zei

Liesjes, Bedankt voor de award ! Doet mij veel plezier !